Klacht: 3€ per sms 4 x op Een dag ongevraagd!

op 07 mei 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Ook wij zijn op onduidelijke wijze nu lid van cm telecom….
Sturen per dag 4 sms a 3 € per sms.
Nu vele hoge kosten op faktuur, onduidelijk hoe dit kan.
Nummer op faktuur 5355CM telecom 300
Tevens een tweede nummer gezien op faktuur van cm telecom 5566
Provider ingeschakeld .
Sms dienst via provider geblokkeerd.
Zeker geen aanmelding gedaan voor deze dienst, in sms staat iets van tinyurlweb…..

Volledige terugbetaling van de kosten tot heden.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht EHeistek

1 jaar geleden - CM telecom heeft dit goed opgelost. Zover ik nu begrijp zijn hun ook alleen maar een tussenpartij die doorfaktureren. De boosdoener is een klant van CM.

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 02 juni 2016 om 08:52 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door EHeistek