Klacht: 30 km retour rijden voor mijn pakket op te halen….

op 21 juni 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

gisteren kwamen ze leveren (dpd) maar niemand thuis. Stond op het briefje dat ik mijn pakket in Bunde kon gaan afhalen.

Bunde ligt in Nederland,ik woon in België.

15 Km van mijn thuis….30 km retour.

Ik heb al 3 keer gebeld met dpd.

Eerste keer werd ik gewoon opgehangen omdat mevrouw geen antwoord kon geven. Meteen terug gebeld en kreeg iemand anders aan de lijn, deze vertelde dat ik mij niet ongerust moest maken en ze de dag erna opnieuw zouden leveren.

ik netjes een briefje opgehangen voor de postbode dat ze in de doe het zelf zaak 1 deur langs mij mochten afleveren.

Vanmorgen toch maar eens opnieuw gebeld voor de zekerheid.

Weer mijn uitleg gedaan, het zou meteen opgelost worden en vandaag nog zou ik een mail of telefoon krijgen.

Maar helaas nog niks vernomen en nog geen pakket ontvangen…

Op hun website staat dat er 800 meter van mijn thuis een parcelshop ligt, maar ik zou 15 km enkel moeten rijden om het op te halen?

Ik heb geen auto en ik betaal toch 7 euro verzendkosten voor in Lanaken af te leveren?

Deze koffer heb ik volgende week nodig voor mijn werk.

Kunnen jullie mij aub helpen en mij verder van dienst zijn zodat ik mijn koffer op tijd bij mij in Lanaken krijg geleverd?

Graag hoor ik van u.

Ik zou graag mijn koffer op tijd afgeleverd willen hebben in Lanaken. Bij mijn thuis of in Parcelshop in Lanaken.
Niet 30 km moeten van mijn thuis af...

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 22 juni 2016 om 10:12 geantwoord