Klacht: 291 sms diensten factuur meer dan 800,-

op 15 september 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Melding gemaakt by T-mobile ivm onverklaarbare sms’jes vervolgens via payinfo eventuele abonnement info te achterhalen geen controle sms met code kunnen ontvangen. Bleek ik compleet geblokkeerd te zijn voor sms waarom kom T-mobile niet zeggen. Op 4 juli verzekerde de klantenservice dat er niets aan de hand was en dat sms diensten die extra kosten met zich mee brengen geblokkeerd stonden. Helaas was er toen al voor meer dan 800 euro aan kosten gemaakt. HOEZO NIETS AAN DE HAND. Werken jullie om de blokkades bij providers heen of zo.

Ik uitleg krijg hoe het kan dat ik kosten heb voor diensten waarvoor ik geblokkeerd sta bij mijn provider. En dat deze kosten worden gecrediteerd.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Nancy Wildenburg

2 maanden geleden - Ik heb wel een leuk antwoord gehad van cm maar om in te loggen moet ik gebruik maken van het mobiele nummer waar de kosten op zijn gemaakt en deze is niet meer in gebruik dit direct gemeld maar sindsdien geen reactie meer ontvangen en nu?

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 04 oktober 2016 om 09:49 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht Nancy Wildenburg

4 weken geleden - Ik begrijp even niet dat hier de status opgelost bij staat ik heb na 15 september nadat ik cm heb geïnformeerd dat ik niet meer het nummer in gebruik heb en ik gevraagd heb om een alternatieve inlog mogelijkheid niets meer van cm vernomen graag heropenen wanneer mogelijk.

Heeft op 07 november 2016 om 00:14 geantwoord

Nooit een oplossing gehad