Klacht: 2 klachten (filiaal Utrecht)

op 14 oktober 2016 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Ik heb 2 lopende klachten (filiaal Utrecht)

Ik heb een keuken aangeschaft bij de keukenconcurrent en daarbij had ik recht op een LED televisie en in de winkel is mij beloofd dat het geleverd zou worden samen met de keuken. Ik heb contact gezocht met het bedrijf en heb mijn klacht willen indienen maar de lijn werd verbroken. Vervolgens heb ik opnieuw gebeld naar ze en uiteindelijk zou iemand dit oppakken maar tot op heden en inmiddels 5-6 weken na de levering van de keuken heb ik nog steeds geen televisie gezien.

Wij hebben een prima keuken samengesteld en zowel tijdens het kopen als nachecken van de order hebben we het gehad over de onderkant en zijkanten van de keuken die niet net zoals de keuken hoogglans zouden zijn en daar hebben wij mee ingestemd. Bij de levering van de keuken hebben ze de ruimte tussen de muur en de kast (voor aanzicht) opgevuld met een mat kleur wit ipv hoogglans. Dit ziet er zo amateuristische uit en was niet de afspraak. Ik heb hier een klacht over ingediend maar moet dit maar zelf gaan betalen volgens de keukenconcurrent.

- Opvul stukken hoogglans (zelfde als kasten) links en rechts!
- Televisie zo snel mogelijk leveren.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van KeukenConcurrent

1 maand geleden - Beste meneer / mevrouw, Wat jammer dat uw keuken niet het gewenste resultaat heeft en dat u het gevoel heeft dat uw klacht niet naar behoren wordt opgelost. Ik ga uw melding intern bespreken en zorg dat u hier zo snel mogelijk een terugkoppeling van ontvangt. Met vriendelijk groet, Chris - Webcare KeukenConcurrent

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 04 november 2016 om 14:31 geantwoord

Beste meneer / mevrouw,

Naar aanleiding van bovenstaande klacht heeft mijn collega van de service afdeling contact met u opgenomen. Zij heeft u gevraagd om foto's te sturen. Helaas heeft u deze niet gestuurd. Mochten wij u nog ergens mee kunnen helpen dan mag u altijd mailen naar klantenservice@keukenconcurrent.nl of bellen naar 0416-539369. Voor nu zal ik deze klacht labelen als zijnde 'opgelost'.

Chris - Webcare KeukenConcurrent

Heeft op 18 november 2016 om 12:36 geantwoord

Ze hebben de foto's ontvangen maar ik heb nog niets vernomen van ze.

Alle klachten die gemeld zijn door VBN