Klacht: 10,- beltegoed binnen halve dag op!, en hollands nieuwe niet te bellen.

op 16 januari 2014 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Deze ochtend heb ik bij mijn dochter 10,- beltegoed bijgeschreven omdat ze geen saldo meer had. Ze is vandaag naar haar opleiding geweest, en heeft haar mobiel niet gebruikt. Ook staan er geen Apps open.
Vanmiddag om 17.00 kwam ze thuis met de melding dat de 10,- alweer op zijn. Haar beltegoed gaat de laatste tijd veeeeeel sneller op terwijl ze juist meer op WIFI zit, maar dit van vandaag slaat alles.

Gezien het aantal klachten die ik vandaag op internet gezien heb, wordt het hoog tijd dat Hollands Nieuwe met een structurele goede oplossing komt en zowiezo zorgt voor betere bereikbaarheid van hun klantenservice.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hollandsnieuwe in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hollandsnieuwe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hollandsnieuwe

Heeft op 16 januari 2014 om 16:50 geantwoord

Beste klant,

Naar aanleiding van u uw klacht hebben wij telefonisch contact gehad. U heeft daarin aangegeven dat u ondertussen achter het snelle Mb verbruik bent. Daarom beschouwen wij
bij deze de klacht als opgelost. Mocht u in de toekomst vragen hebben dan kunt u altijd terecht op Facebook en Twitter.

Vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

Alle klachten die gemeld zijn door nancyvanwordragen