Klacht: 1 Sleutel te kort

op 04 oktober 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste
Bestelnummer: 4354824510
Bij het afhalen van de levering bij BPost is maar een sleutel in de doos, sleutel nummer 099.
Bij het installeren van de fietsdrager bij mijn Toyota verdeler is altijd een tweede sleutel bij geleverd.
Mijn schoonzoon heeft een sleutelmaker bedrijf A&B Bonheide, er zijn altijd twee sleutels bij elk slot.
Waar is de tweede sleutel? de verpakking (doos) was gesloten.
Graag een antwoord.
MVG
Lodewijk Thiriart
Turkyen 7/201
9100 Nieuwkerken Waas
0486/49 70 99

Gewenste Oplossing:

Al de vorige leveringen waren correct

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 04 oktober 2017 om 15:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Lodewijk,

Onlangs hebben we contact gehad over het bijmaken van een extra sleutel. Ik wacht uw bericht af via de mail.
Fijne dag!

Groeten,
Milly van bol.com
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Alle klachten die gemeld zijn door Thiri