Klacht: 1 bestelling, 20 fouten

op 28 augustus 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Bij mijn bestelling is zoveel fout gegaan aan de kant van bol.com, dat het te lang zou duren om het allemaal toe te lichten, maar onder andere het volgende:
– In plaats van het bestelde wordt een totaal ander pakket geleverd
– Daarna mijn bestelling opnieuw geleverd, maar in 8 verschillende onderdelen
– Daarbij is een deel niet nageleverd, maar wel op de factuur blijven staan
– Factuurdatum en bedrag niet aangepast aan de kant van bol.com
– Daarna bij het terugsturen van een deel van de bestelling totaalbedrag weer niet aangepast
– Er is zoveel fout gegaan dat de bol.com telefoonmedewerkers ook niet meer begrijpen hoe het op te lossen en mij adviseren te mailen
– Er is niemand die contact met me opneemt om het op te lossen, zelfs na het uitschrijven van de hele situatie in mail en herhaaldelijk verzoek

Tevreden ga ik niet meer worden, onbegrijpelijk hoe bol.com omgaat met jarenlange trouwe klanten. Als eindelijk de correcte factuur wordt geleverd, zou al heel wat zijn.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 28 augustus 2017 om 14:18 geantwoord

Beste mevrouw Van den Berg,

Ik zie dat u vandaag contact heeft gehad met mijn collega van de klantenservice. Ik ga er vanuit dat dit op een gepaste manier is opgelost.

Mocht dit niet het geval zijn, dan kunt u altijd contact opnemen met de klantenservice of reageren op dit bericht. Er wordt dan uiteraard zo snel mogelijk contact met u opgenomen.

Ik wens u nog een fijne dag.

Groet,
Imro
bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door van den Berg