Klacht: Zwaar teleurgesteld

Debbie1973 op 16 oktober 2020 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ZIGGO voldoeT niet aan DE belofte.. geen goeie informatie.. foute informatie.. en helemaal geen informatie… 

4 punten. Hoeveel redenen heb ik nog nodig tot contract ontbinding?

Er is niet verteld dat ik kabels nodig heb. Na 1.5 uur bellen (wat een … service)  eindelijk de goeie en lang wachten krijg ik te horen dat ik alles zelf moet aanschaffen. 32 euro 🤬 

Monteur zegt nee hoor die kosten zijn voor ons voor 1 tv….

Dan hoor ik dat ik voor elke tv een kabel moet trekken..

WAT!? Ben je niet goed moet voor 3 slaapkamers kabels aanschaffen en gaten boren door 4 muren!! Nou dacht het niet weet je wat dat kost die kabels? Zit in de bijstand ging naar Ziggo om te besparen!!! Ik ben heb die bespaaring op deze manier 4x extra uit gegeven… want nu moet er ook nog een versterker bij… 🤬🤬

En nu nog ff de kers op de taart… 🤬😈🤬😈 

Een rekening 15 euro omdat meneer (de monsteur)hier 15 min langer is geweest… WAT!!!!

gratis was het toch? Er staat nergens dat hij hier maar 1 uur of zoiets mag zijn… hij heeft hier trouwens 2 privé gesprekken gevoerd. Met zijn vrouw en iemand van zijn werk over een sleutel en problemen…

Ik ga dat echt niet betalen…

Dus alles bij elkaar…

Ziggo moet hier echt de deur uit en komt hier nooit meer binnen!!! 

Gewenste Oplossing:

Contract ontbinding

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Debbie1973