Klacht: Zwaar opgelicht!!!

op 09 mei 2016 over Hertz in de categorie Autoverhuur

Tijdens onze boeking hebben we een auto geregeld via Easyterra / AutoEurope. Het gevraagde bedrag is door hen ook van onze creditcard afgeschreven.

Op het moment dat we aankwamen op onze vakantiebestemming konden we de auto ophalen. Hierbij is aan ons gevraagd of we een extra verzekering wilden. Hierop hebben we aangegeven dit niet te willen. We hebben uiteindelijk getekend en hebben heerlijk genoten van de vakantie. Na afloop van onze vakantie hebben we de auto ingeleverd en laten controleren. Hierbij waren geen gebreken aangetroffen.

Toen we thuis kwamen zijn we er achtergekomen dat Hertz de huur en extra verzekering (EXTRA VERZEKERING TOCH TOEGEVOEGD ONDANKS WE HET NIET WILDEN) ook nogmaals van de creditcard had afgeschreven. Hierbij hebben we contact opgenomen met Easyterra/AutoEurope dat ze veel te veel hebben afgeschreven en daarbij dat we de huur allang hadden betaald. Omdat wij blijkbaar getekend hebben voor deze extra verzekering (via een tablet zonder dat daarbij vermeld staat dat we dus die verzekering aangesmeerd hebben gekregen). Ongelooflijk hoe men hier mee omgaat. We hebben dus nu voor een simpele auto zwaar te veel betaald zonder dat we dit eigenlijk wiste, je wordt dus genaaid waar je bij staat!

Ik kan men maar een ding adviseren als zij een auto willen huren: “NIET BIJ HERTZ HUREN”. Complete oplichting!!!

Het te veel betaalde geld terug boeken en ook de kosten van de extra verzekering. Dit is niet door ons gevraagd maar wel toegevoegd en niet zichtbaar gemaakt op het moment dat we voor de auto tekenden. Dus compleet onterecht en neigt eerder naar oplichting dan eerlijk zaken doen!

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hertz

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hertz nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hertz in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hertz een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hertz

Heeft op 23 mei 2016 om 09:44 geantwoord