Klacht: Zorg en Zekerheid houdt zich niet aan de afgesproken dienstverlening

op 08 februari 2019 over Zorg en Zekerheid in de categorie Zorgverzekering

Per 1 januari 2019 ben ik overgestapt naar Zorg en Zekerheid. Ik heb de keuze voor Zorg en Zekerheid o.m. gemaakt omdat ze op hun website en in gesprek met een medewerker aangaven declaraties binnen 5 werkdagen af te handelen. Wat schetst mijn verbazing dat ze dit half januari plots, zonder dat duidelijk te communiceren, veranderen in 13 werkdagen en na herhaaldelijk bellen mij niet kunnen vertellen hoe lang deze situatie gaat duren. Intussen blijkt dat ze een van mijn declaraties ook niet binnen 13 werkdagen in behandeling genomen hebben. Ik ben in afwachting.

Wanneer het bedrijf zorgvuldiger gaat communiceren en zich houdt aan de dienstverlening die ze promoten aan nieuwe klanten. (Meer dan) 13 werkdagen voor het afhandelen van een declaratie vind ik niet acceptabel

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zorg en Zekerheid

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zorg en Zekerheid nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Renske24