Klacht: onterecht deurwaarder op me af gestuurd

op 08 juni 2017 over Zorg en Zekerheid in de categorie Zorgverzekering

zorg en zekerheid blijft onterecvht rekeningen sturen. een tijdje geleden stond ik onder toezicht van zorg instituut nederland en kreeg te horen dat ik aan hun premie betaal.

ondanks dit bleef zorg en zekerheid mij notas sturen en heeft nu zelfs een deurwaardser gestuurd. Maar dit kan helemaal niet want ik zat in die periode bij zorginstituut nederland.

Wat zijn dit voor maffia praktijken. ze werken echt werkelijk nergens aan mee. ze mogen ook na 6 maanden mijn contract opzeggen maar ik heb dat meerdere mallen gecvraagd en men weigert dit ook gewoon. ook weigerde ze mijn aanvullende verzekering op te zeggen ondanks dat dit geen verplichte verzekering is.

Elke vorm van medewerking van zorg en zekerheid ontbreekt en de deurwaarder speelt onder een hoedje met ze.

Ik heb aan de deurwaarder verteld dat ik onder toezicht stond en kan het ook bewijzen want is van mijn loon afgeschreven en op de loonstrookjes staat duidelijk dat ik premie heb betaald aan zorginstituut (nu heet het cak geloof ik).

ze moeten deze schuld kwijtschelden. want de maffiabazen weigerde aanvullende verzekering op te zeggen en ondanks dat ik dus al premie betaalde krijg ikook nog deurwaarders van zorg en zekerheid op mijn dak.

ik kan die premie gewoon niet betalen maar ipv een beetje coulance krijg ik te maken met afpersing en dreiging door deurwaarders en elke klacht hierover wordt gewoon niets mee gedaan.

ik kan uberhaubt nergens een klacht indienen dus zorgverzekeraars hebben gewoon vrijspel en kunnen doen wat ze willen.

het gaat ze alleen maar om geld geld geld.

zorg en zekerheid moet het bedrag kwijtschelden want ik heb alle premie aan zorg instituut nederrland betaald. buiten dat ik nu twee keer premie heb betaald heb ik nu ook nog juridische kosten. dit gaat compleet nergens over.

Alle klachten die gemeld zijn door taomacuzuh