Klacht: nog steeds geen geld

Touwbaan5 op 31 mei 2017 over Zonzoo.nl in de categorie Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

in februari mijn samsung galaxy s6 ter waarde van 180 euro opgestuurd naar zonzoo.nl
na 2 weken kreeg ik een bevestiging dat hij ontvangen was.
1 week hierna kreeg ik melding dat het geld zou worden overgemaakt.
echter had ik na 4 dagen nog niets, en dit was mij wel beloofd.
hierop nog een mail gestuurd waarop ik in gebrekkig nederlands antwoord kreeg dat het al was overgemaakt.

telefoonnummer nederland is niet te vinden,

ondertussen is het 31 mei en zit ik nog steeds op mijn geld te wachten.

Gewenste Oplossing:

wanneer het geld dat ik zou krijgen op mijn bankrekening staat en dit bedrijf niet meer bestaat, lichten veel mensen op

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zonzoo.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zonzoo.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door