Klacht: Ziggo Go werkt niet

WilcoOosterom op 07 juni 2024 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Al geruime tijd werkt Ziggo Go niet naar behoren voor vele klanten. Je kunt alleen de Ziggo Go gratis sportkanalen ontvangen.
De andere kanalen (zoals bijvoorbeeld Nederland 1,2,3) krijg je niet te zien. ondanks je hiervoor wel rechten hebt (en ook voor betaald)
Deze storing duurt nu bijna een maand. De oorzaak is bekend (Aldus Ziggo) maar een oplossing is nog steeds niet voor handen. Het enige wat Ziggo aangeeft is Heb nog even geduld

Werkende Ziggo Go app of anders financiële compensatie

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

1 week geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Ziggo
Download hier uw brief

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Reactie van de melder van de klacht WilcoOosterom

1 week geleden - Schandalig dat basis functionaliteit niet werkt en daar geen vergoeding voor wordt gegeven. Waarschijnlijk is dit het uitoefenen van een machtspositie omdat er hier geen werkbaar alternatief mogelijk is. Ik werk vanuit huis en heb daarvoor minimaal 25Mbps nodig. Iedere andere provider kan max 8Mbps leveren, dus de kans dat ik overstap is nagenoeg afwezig. Het is slikken of stikken. Ik raad niemand aan ziggo te gebruiken om exact deze reden.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door WilcoOosterom