Klacht: Willen niet automatisch incasseren

op 26 juni 2020 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Eind mei is niet automatisch geïncasseerd, zoals dat al jaren gebeurd. Mogelijk doordat ik, op verzoek van een medewerker van Ziggo, eind april een bedrag heb gestorneerd om vervolgens het nog openstaande bedrag direct handmatig over te maken. Deze medewerker verzekerde mij dat eind mei, weer als vanouds, het abonnement automatisch wordt afgeschreven.
Eind mei is niks afgeschreven, waarop ik 7 juni contact heb gezocht met Ziggo. Afgesproken dat 24 juni het bedrag van eind mei zou worden afgeschreven. Wederom niet gebeurd.
Vandaag weer contact gezocht met Ziggo: nu heb ik een betalingsachterstand en of ik een regeling wil treffen? Ik heb geen achterstand en wil dat het volledige openstaande bedrag eind juni 2020 automatisch wordt afgeschreven. Dat kan dus niet. Ik heb een betalingsachterstand en moet deze handmatig overschrijven.
Handmatig overschrijven is, in mijn ogen, de oorzaak van deze ellende. Juist daarom wil ik dat het bedrag automatisch wordt afgeschreven.

Ik ben tevreden als het openstaande bedrag eind juni 2020 volledig wordt afgeschreven van mijn rekening.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ellen1409