Klacht: Wacht al sinds juli 2011 op mijn wifi modem

Woltinge korte op 15 januari 2012 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 6 Juli 2011 kreeg ik een brief van ziggo dat ik binnen een week de wifi modem zou krijgen.

Na veel loze beloften zoals, Voor 1 september krijgt u de modem, 1 oktober, voor december, eerste helft van januari etc.

Tot op heden nog geen modem,maar wel betaal ik voor 40 MB terwijl ik er maar 20 heb.Als ik ziggo net zo zou behandelen met de betalingen was ik maanden geleden al afgesloten!

Gewenste Oplossing:

Mijn wifi modem, het liefst morgen nog, en een compensatie voor de teveel betaalde abonnementskosten.

Reactie van de melder van de klacht

12 jaren geleden - Inmiddels is deze klacht opgelost, en wel door het ziggo webcare team. https://twitter.com/ZiggoWebcare Het is bizar, maar via het webcare team is het maanden slepende probleem binnen 3 dagen opgelost!Op Dinsdag getwittert en op Vrijdag reeds mijn modem thuis. Dus tipje mijnerzijds, maak een twitter account aan, als die nog niet heeft. Stel je vraag en de kans is vrij groot dat deze opgelost word.Kost niets, geen keuzemenu om door te worstelen en vrij snel geholpen.

Alle klachten die gemeld zijn door