Mijn Klacht:
Per 5-5-2015 verhuist en wilde mijn ziggo abonnement meeverhuizen De verhuisservice herkende het adres niet dus telefonisch verhuizing doorgegeven dit was volgens de dame aan de telt geen probleem Modem werkte op het nieuwe adres prima na 1week geen internet meer storingsdienst gebeld zou worden opgelost De 15e kreeg ik een brief dat het abonnement was beëindigd en of ik het modem wilde terugsturen nogmaals gebelt en na 4 keer te zijn doorverbonden en ook 4 keer hetzelfde verhaal weer te doen en inmiddels ruim een uur telefoneren werd mij verteld dat het prima in orde zou komen 3Juni maar weer eens gebeld na ruim 2 en half uur doorschakelingen en verbroken verbindingen na mislukte doorschakelingen werd mij verteld dat het nieuwe adres oud UPC gebied is dus ik moest uiteindelijk een abonnement afsluiten bij UPC en zou binnen 3 dagen een kastje etc toegestuurd krijgen Inmiddels is het de 15e juni en heb ik nogmaals gebeld hoe het er nu voorstaat ik heb weer ruim een uur aan de telf gehangen ben 5 keer doorgeschakeld weer alles kon uitleggen waarbij 2 keer wederom de verbinding werd verbroken en ik Uiteindelijk werd me nu verteld dat het toch geen UPC gebied is maar ziggo en om internet te krijgen er een aansluitingsverzoek moet worden ingedient en dit kan 3 weken duren ik heb veel geduld maar dit is echt schandalig
Gewenste Oplossing:
Ik vraag echt geen onmogelijke dingen alleen internet aangezien het ziggo kastje gewoon werkte op mijn nieuwe adres wil ik gewoon internet