Klacht: Verhuizing

Peschier op 18 juli 2023 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben verhuisd en ben niet te vinden in de registratie van Ziggo. Niet op oud en niet op nieuw adres.
Ben wel te vinden op mijn klantnummer.
Volgens Ziggo moet dat in India gedaan worden!!!!!!
Ik krijg wel een nieuw modem op nieuw adres en er wordt vrolijk de maandelijkse betaling van mijn rekening gehaald.
Geen internet en geen wifi al drie weken lang en niet drie dagen zoals de site beloofd.
Heb een unlimited abonn op Vodafone moeten nemen om toch op laptop tv te kunnen kijken.
Graag snelle oplossing dan kletsen we nergens meer over, anders is de belbus van de vara in gang zetten misschien geen gek idee.
Met vriendelijke groet.

Gewenste Oplossing:

Aansluitend van internet en wifi door installateur.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Peschier