Klacht: tijdelijke afluitiing abonnement

marcel2000 op 03 januari 2012 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

ik krijg een brief van ziggo TIJDELIJKE AFSLUITING ABONNEMENT . ik heb geen eerdere brieven van ziggo noch bos incasso gekregen wat normaal de procedure moet zijn en dat is altijd goed gegaan in het verleden en nu dus niks van te voren te horen gekregen . ziggo gebelt maar die houden vol dat ze wel herhaaldelijk hebben laten weten dmv brieven dat we moeten betalen dus herineringen en aanmaningen en email maar wij weten HEEL ERG ZEKER VAN NIET maar sluiten ons gewoon af met een boete van 29.95 euro er bovenop . Nou ik heb gelzen dat dit geintje vaker voorkomt maar dit is onacceptabel en willen dat dit rechtgezet word.

Ze sturen ons gewoon per email via de debiteuren afdeling van ziggo een factuur met een betalingstermijn van 2 weken en dat is dan goed. en dat ze ook maar een herinering per post versturen en eventueel de aanmaning. maar er klopt geen zak van. ik heb zelf het bedrag gezien en hun weten ook wel dat het niet kan dat het bedrag ook niet is berhoogt met allerlei boetes en rentes zoals normaal en ineens afluiting maar ik hoop dat ze gaan nadenken en het juiste doen voor ons en andere gevallen.

Alle klachten die gemeld zijn door