Mijn Klacht:
Mijn ex-vriendin regelde TV via Ziggo. Toen we uit elkaar gingen heeft zij mogelijk niet opgezegd. Herhaaldelijk heb ik Ziggo gebeld en de situatie uitgelegd. Elke keer werd ik door de klantenservice afgescheept omdat het abonnement niet op mijn naam stond (maar wel op mijn adres!)
Na heel veel kansloze communicatie met een klantenservice die uit vakkenvullers bestaat (wedden dat ik u kan helpen? Oh, ik kan u niet helpen want het is een andere naam – zo vermoeiend) werd mij gezegd (!) dat ik maar een document van de gemeente moest aanschaffen om aan te tonen dat ik de bewoner ben. Toen ik € 10 investeerde (ik ben geen partij!!) en het document toestuurde heeft Ziggo daar niets mee gedaan en in het volgende contact werd mij doodleuk verteld dat ik nog maar eens moest investeren in de problemen van Ziggo. Ongelooflijk….
We zijn nu 5jr verder, ik heb talloze documenten retour afzender gedaan, ik heb geïnvesteerd, er is niets veranderd en ik krijg nog steeds post van Ziggo.
Ik zit erover te denken om mijn raadsvrouwe te vragen of ik aangifte wegens stalking kan doen of dat zij een vergoeding kan claimen voor alle ellende die ik ongevraagd als derde (!) van Ziggo krijg.
Eén twijfelachtig compliment voor Ziggo: Jullie zijn echte volhouders…..zucht
Echt compliment: Ik heb 3jr geleden – bij toeval? – een begripvolle Ziggo-dame uit Amsterdam gesproken die begreep dat Ziggo schandalig bezig was en heeft aangeraden om €10 te investeren om aan te tonen dat ik de bewoner ben. Helaas is dit nooit opgevolgd.
Uiterst triest allemaal…..
Gewenste Oplossing:
Opzouten!!!!!!