Klacht: Service monteur en gebrek ‘oplossing’ van de klantenservice

op 27 juni 2020 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ik kom nu eindelijk bij mijn schoonmoeder langs nu de corona maanden het toelaten. Kort daarvoor heeft mijn schoonma (digibeet) problemen gehad met haar modem die al jaren aangesloten staat via de standaard punt van haar huurhuis. Een rijtjes huis dat in de hele wijk op dezelfde manier is gebouwd. Ik heb haar hierin ook geholpen (samen met jullie online collega voor installatie). De werkende modem heeft dan ook bijna 2 jaar lang op dezelfde plek gestaan in de woonkamer naast de standaard kabel punt. Toen het niet werkte is het via de telefoon ook niet gelukt om het weer werkend te krijgen. Er is toen een monteur langsgeweest. Deze meldt dat de modem niet aangesloten staat…. hoezo dat? Heeft het dan de jaren daarvoor als puur decoratie in de woonkamer gestaan? Daarnaast verhuisde de monteur de modem naar de meterkast in de hal… en daarmee ook de telefoon dat op aangesloten staat. Dus mijn oude schoonma moet elke keer naar de meterkast lopen, bukken en de telefoon van de grond oppakken.
Van Ziggo krijg ik geen medewerking. Eerst verbinden ze me door.. de wachtrij zou 2 min duren maar na een toch langere wacht is de lijn verbroken…. bij het terugbellen wordt ik steeds weer in de wacht gezet… zonder resultaat. Uit frustratie ga ik chatten. UIteindelijk, na veel chatbot vragen, krijg ik een Natascha aan de lijn. Haar het situatie uitgelegd maar er wordt gewoon niet meegedacht…. kortom, mijn schoonma moet de kosten betalen voor de monteur die met een oplossing komt dat het praktisch moelijker voor mijn haar maakt. Dit is geen service!

Wanneer de modem en de telefoon werkend in de wookamer staan aangesloten. Is het ook niet zo dat ziggo ervoor zorgt dat er in het hele huis verbinding is?

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Endang