Klacht: overstapservice werkt niet

Theo Knol op 03 januari 2024 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

12 dec aangemeld
1e contact afspraak 21 december internet TV telefoon 11 jan (ivm Overstap Trined)
2e contact pakket is bij Post NL
3e contact opnieuw aangemeld pakket is er voor oudjaarsavond.
4e contact 3keer doorverbonden daarna contact verbroken
5e contact het beste opnieuw aanmelden .

Dus denk goed na voordat je Ziggo neemt.

Gewenste Oplossing:

is nu te laat wacht wel 11 jan af.
maar mijn vertrouwen in Ziggo is 0,0

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Theo Knol

10 maanden geleden - Het is nog erger geworden 12 Jan heeft mijn huidige provider ne afgesloten, Verlengen is een wachttijd van 1 maand verhuizen kan wel enkele maanden duren. Ziggo geeft na10 telefoontjes de fout toe, maar de aansluiting zal even op zich laten wachten,opnieuw op gestart. Achteraan in de rij mag wel alle gemaakte kosten in rekening brengen de ergenis niet. Heb me nu illegaal bij de buren aangesloten. Alleen geen telefoon.

Reactie van de melder van de klacht Theo Knol

10 maanden geleden - wij zijn inmiddels bijna 2 maanden verder en we weten nog steeds niet , wanneer Ziggo iets gaat doen. wat een slechte firma.

Alle klachten die gemeld zijn door Theo Knol