Klacht: Over opzegging

op 26 juni 2020 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb ziggo gevraagd om contact opnemen met tmobile voor overstappen hebbzen ze dat niet gedaan!! Vandaag heb heb ik een brief van deurwaarde gekregen dat ik €370 moet betalen omdat ziggo heb geen contact opgenomen met tmobile ovrr de opzegging!! Ik ga dat bedrag niet aan tmobile betalen omdat niet aan schuld is!! Wilt ziggo dit oplossen met tmobile

Gewenste Oplossing:

Ik weet het niet

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Miriankehlany