Klacht: Moet € 13,90 per maand meer betalen dan afgesproken, heb alles geannuleerd en gaat retour.

Casant op 19 juli 2023 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Heb bij verkoper van mobiele wagen van Ziggo een Nextbox met ziggo complete besteld.
Verkoper gaf aan dat dit €5,00 op mijn huidige abonnement zou komen.
Na aansluiten kreeg ik mail met orderbevestiging, echter toen was de prijs € 18,90, na telefonisch contact met Ziggo heb ik met zeer veel pijn en moeite het terug kunnen zetten naar oude abonnement en de nextbox moet afgekoppeld worden en retour gestuurd worden.
Ben dus niet blij met oplossing, alle kabels weer veranderen en alles ombouwen en heb nu ook niet al mijn zenders bij uitzending gemist.
Voor nieuwe klanten wordt alles uit de kast gehaald maar oude klanten . . . .en ik ben al jaren klant bij Casema/Ziggo maar ja als je eenmaal klant bent wordt er niet veel meer je geregeld en in dit geval houden ze zich niet aan de afspraak en dat vind ik nog het ergste!

Doen wat er afgesproken is en het abonnement van Ziggo Complete met Nextbox leveren voor € 5,00 op mijn huidige abonnement.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Casant