Mijn Klacht:
Op 19 maart heb ik gemeld dat we op 24 februari gingen verhuizen.
Nu, op 15 maart zitten we nog steeds zonde Ziggo op ons nieuwe adres.
Bij elkaar zeker 3 uur aan de lijn gehangen met medewerkers (of in de wacht).
Het zal niet aan de medewerkers liggen, maar Ziggo is een verschrikkelijk logge machine. Ik had beter op kunnen zeggen en op een andere naam een nieuw abonnement kunnen afsluiten.
Ik krijg steeds vriendelijke medewerkers aan de lijn die getraind zijn om klachten te omzeilen.
Daar ben ik klaar mee.
Vandaag moest de monteur onverrichterzake weer vertrekken.
Weer telefonisch contact, via opzeggingen bij een meneer terecht gekomen die me maandag persoonlijk terug belt. Daar heb ik nu maar vertrouwen in.
Maar goed, ik wilde daarover een klacht indienen. Dat is onmogelijk.
Niet via de site, niet via mail, niet via het superlogge telefoonmenu.
Wat kan ik nu in Hemelsnaam doen om enige genoegdoening te krijgen.
Gewenste Oplossing:
A dat alles werkt.
B een maand komt Ziggo niet na waarvoor ik betaal. Crediteren dus.
C Compensatie.
De Bol.com bon die ze nieuwe klanten beloven waarvoor ze alles wél direct en goed regelen is prima.