Klacht: Internet werkt niet

op 01 juli 2020 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Na het upgraden van mijn internet bleek het nieuwe abonnement niet te werken. Ik bleef achter zonder een werkend internet en telefonie.

Klantenservice blijft mij constant doorverbinden met medewerkers aan wie ik mijn verhaal en klantgegevens ieder keer opnieuw moet vertellen (dit is niet alleen klantonvriendelijk maar ook nog eens oncollegiaal) .

Ik heb meer dan 200 minuten doorgebracht met de klanten service en kan nog steeds niet mijn verhaal hier gedetailleerd vertellen omdat ik inmiddels al mijn internet zaken via mijn mobiel moet regelen.

Ik had dan ook een veel meer heldere en duidelijke uitleg kunnen geven dan dat ik nu doe maar ik ben nu beperkt tot mijn mobieltje.

1. Ik dacht mijn internet te kunnen upgraden van 250 Mb/s naar 500Mb/s.

2. Zaterdag geen internet: moest nog activeert worden.

3. Zondag melding storing nog steeds actief.

4. Maandag melding storing verholpen.

5. Dinsdag weer uren doorverbonden met meerdere medewerkers, iedere keer de situatie opnieuw uitgelegd. Opnieuw pc, modem opgestart, kabel in en uit de muur gehaald…. etc….

6. Nogmaals te horen gekregen dat het internet nog geactiveerd moest worden. Er zou een ticket aangemaakt worden maar er kon mij niet verteld worden wanneer alles ging werken.

Werkend internet en telefonie, kosten klanten service vergoed, compensatie dagen zonder werkend internet en telefonie volbracht te hebben.

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door D.ebbes