Klacht: Ik wacht al een half jaar op de wifi-modem.

Wijs de op 01 januari 2012 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

In juni 2011 kreeg ik het bericht van Ziggo dat ik een nieuwe wifimodem toegestuurd zou krijgen. Door omstandigheden kon deze niet bij mij aangeboden worden en is teruggestuurd naar post.nl. (Daar staat hij nu nog.)
Dit heb ik kenbaar gemaakt bij Ziggo en ik zou de modem alsnog toegestuurd krijgen. Na verschillende telefoontjes en berichten naar Ziggo, heb ik de modem nog steeds niet in huis. Uiteindelijk heb ik nogmaals m’n klacht daar neergelegd en werd ik door een medewerkster van Ziggo gebeld. Jawel, ik zou de modem nu uiterlijk dec 2011 in huis hebben. Inmiddels is het 1 januari 2012. Ok, ik weet het. Dat is wel héél snel na dec 2011 maar ik ben er helemaal klaar mee. Ik had ook mobiel internet afgesloten bij Ziggo. Dit zou ik binnnen 2 dagen in huis moeten hebben. En die heb ik pas na bijna 3 weken ontvangen. Nou ja gelukkig toch nog iets. Maar kom op! Hoe moeilijk is het om een produkt te pakken, te frankeren en op de post te doen? Dat zouden ze bij Wehkamp, bol.com of enig andere internetwinkel eens moeten proberen! Die zouden zo failliet zijn!

Ik neem morgenochten nogmaals contact op met Ziggo met de mededeling de modem uiterlijk 10 jan. in huis te willen hebben. Anders zeg ik daar alles op. Tevens zal ik ze de tip geven om bij Wehkamp of bol.com in de leer te gaan. Die kunnen blijkbaar wél binnen 2 werkdagen bezorgen.

Alle klachten die gemeld zijn door