Mijn Klacht:
Geachte Heer,
Gelukkig is weer alles in orde na bijna een week zonder internet en tv hebben gezeten dat was dan de 2e keer in korte tijd.
We hebben Ajax Psv jong Az Roda en nog veel meer niet kunnen kijken
Sinds Ziggo is zijn wij reeds abonnee en steeds volop tevreden geweest maar bij de laatste 2 storingen vond ik het zo vreemd dat niemand van uw medewerkers ons kon vertellen wat in principe aan de hand was en waarom wij zolang moesten wachten voordat weer alles in orde was
Wij zijn penningmeester cq secretaris van twee verenigingen dus u kunt wel begrijpen dat geen internet dan toch wel effe moeilijk is
Wij hopen dan ook op uw begrip om ons eventueel te compenseren voor dit ongemak van bijna 2 weken geen ontvangst
Desalniettemin zijn wij nog steeds tevreden over de service van uw Bedrijf Ziggo en uw medewerkers
Met nu weer een prima ontvangst
Met vriendelijke groeten.
Ria en Jo Defesche
St Antoniusstraat 17
6462RV Kerkrade
Relatienummer/klantnummer
12963835
Gewenste Oplossing:
gelukkig is nu alles is nu weer alles in orde
