Klacht: Factuur voor herstellen tv-aansluiting in oude situatie

Bemmelnaar op 23 juli 2023 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ziggo vond dat hun internet van een nieuw modem moest worden voorzien. Het modem is via de post bezorgd en moest binnen 14 dagen geïnstalleerd worden. Nog voordat de14 dagen om waren viel mijn internet uit en was ik genoodzaakt( in het weekend) het nieuwe modem te plaatsen. De meegeleverde splitter was voorzien van enkele aansluitpunten en daardoor kon ik niet alle aansluitingen kwijt. De eerder door hen geleverde en geïnstalleerde versterker/splitter met filters had voldoende aansluitingen en die moest ik vanwege de nieuwe splitter verwijderen. De aangesloten TV’s vertoonden echter een miserabel/brokkelend beeld en hiervoor heb ik Ziggo gebeld en er zou later die week een monteur voor komen. Het internet werkte prima. De monteur heeft, op mijn verzoek het oude spul binnen 1 uur weer geïnstalleerd en het werkte weer prima. Echter, hij meldde dat hij hiervoor wel een factuur moest aanmaken. Blijkbaar kon hij maximaal 1,5 uur kosteloos werk verrichten aan het nieuwe modem en 1 TV-aansluiting, maar herstel binnen 1 uur van de oude situatie(inclusief nieuwe splitter)kost mij €60. Belachelijke vertoning.

Heel simpel, een kosteloos herstel van de oude situatie.

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bemmelnaar