Klacht: Annuleren maar toch betalen

Osi78 op 15 februari 2024 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

11-01-2024 heb ik kabeltv aangeschaft 12-01-2024 heb ik geannuleerd omdat ze geen verbinding konden leveren en monteurs niet konden komen en dat ik een week moest wachten. Er werd beloofd dat ik 12-01-2024 kon kijken ik heb geannuleerd, gisteren 14-02-2024 krijg ik factuur!!! Na 3 keer bellen werd er beloofd dat ik niet hoef te betalen en dat het eruit gehaald wordt! Ik heb geen account geen klantnummer kon volgens medewerker op mijn ziggo de uitgehaalde bedrag zien maar helaas is dat ook niet waar. Ik heb geen klantnummer!! Vandaag krijg ik een mail dat het met volgende factuur wordt berekend!!

Gewenste Oplossing:

Ik ga niet betalen, ik wil graag bevestiging per mail dat het oke is!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Reactie van de melder van de klacht Osi78

9 maanden geleden - Telefonisch spreekt elke medewerker elkaar tegen. Heel onoverzichtelijk

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Osi78