Klacht: Al meerdere maanden ‘succesvol’ Film1 opgezegd, einde van de maand is het weer terug

pwillems99 op 31 mei 2024 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wou op 29 januari 2024 voor een maand lang Film1 voor 5 euro.
Op 29-2 online afgezegd, dan kun je een maand lang niets over je abonnement zien omdat er een openstaande wijziging is.
Dan blijkt Film1 toch nog door te lopen, op 29-3 weer afgezegd ( nu bewijzen ervan opgeslagen ).
Dan kun je weer een maand lang je gegevens niet inzien.
Loopt het toch weer door.
Op 29-4 weer afgezegd, en nu 31-5 2024 loopt het schijnbaar nog steeds door.
Ik ga voor deze lopende maand mijn betalingen blokkeren, en als ik niet van Ziggo vanaf minimaal 29-4 de abbonnementsgelden voor Film1 niet terug krijg, dan gaan we helemaal weg bij Ziggo.
Ik heb geen tijd om iedere maand alles te controleren, of ik weer wordt opgelicht door Ziggo.

Gewenste Oplossing:

Onterecht afgeschreven Abbonnementsgeld voor Film1 van de laatste maanden terug krijgen. We gebruiken al maanden niets van Film1.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door pwillems99