Klacht: Al een maand geen internet en tv

Anouck van Duuren op 17 juli 2023 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ik heb een modum en tv kastje besteld bij Ziggo voor in mijn nieuwe woning. Op 15 juni (de datum van mijn verhuizing) is deze aangekomen. Na bezoek van een Ziggo monteur (21 juni), bleek dat de internetkabel in mijn woning verouderd en te beschadigd was om te gebruiken. De monteur gaf aan dat hij deze schade zou melden, en dat de vervolgstap zou zijn dat er een externe aannemer contact met mij zou opnemen voor een afspraak om de kabel te repareren/een nieuwe kabel aan te leggen.

Een aantal weken en een hoop belletjes met Ziggo later is er nog geen contact opgenomen voor een nieuwe interentkabel, heb ik nog geen dag internet of tv gehad, en is zojuist wel geld afgeschreven voor de factuur van de eerste maand.

Als ik Ziggo bel geven ze aan dat ik simpelweg af moet wachten tot de vermeende aannemer mij belt, maar ik begin zo ondertussen mijn geduld te verliezen.

Kunnen jullie me verder helpen?

Op het moment dat Ziggo ervoor zorgt dat ik tzt gebruik kan maken van internet tv.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anouck van Duuren