Klacht: afpoeieren

op 01 juli 2020 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Bij afsluiten abonnement, toen Ziggo nog Casema heette, is een hoofd-email-account eindigend op @casema.nl gemaakt. Ik wil dat wijzigen in @ziggo.nl. Men beweert doodleuk dat dit niet kan, legt niet uit waarom dat niet zou kunnen, behandelt me als een kleuter door te schrijven dat ik wel van mijn andere email-accounts gebruik kan maken (alsof ik dat niet wist!) en later zelfs hoe ik een ander email-account kan aanmaken (alsof mijn andere email-accounts spontaan ontstaan zijn of zo?!). Mijn vraag om deze kwestie even door te geven aan een collega met wie ik eerder wel tot volle tevredenheid ben geholpen wordt keihard geweigerd. Echt afpoeierij: kan niet, doen we niet, kunnen we niet, willen we niet, kortom: bekijk het maar en ze reageren gewoon niet meer tot ik rappels stuur. Stel dat ik een officiële naamswijziging zou hebben, dan zit ik bij Ziggo dus tot mijn dood aan mijn oude naam vast?!

Gewoon de wijziging op mijn verzoek doorvoeren

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

14 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door stoelendans