Klacht: Afhandeling ver te zoeken betreft overstappen.

Marco Alberts op 05 juni 2024 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben sinds 17 mei overgestapt naar een andere provider voor tv. Ik zit bij ziggo en hier loep mijn contract af. Nu was er actie 3 maand voordat mijn contract afliep over opnemen. Ik dacht oh deze kan ik nog wel even activeren, maar na de activatie zag ik ineens dat mijn contract meteen verlengd werd met 1 jaar. Dus meteen dit weer afgemeld op de dag zelf wat ook kon. Je kon binnen 48 uur volgens mij de verandering ongedaan maken. Nadien niks meer vernomen dat er een probleem was totdat ik wilde overstappen. Bij de andere provider kregen ze geen akkoord om het zelf te regelen. Dus ben ik er zelf achteraan geweest. Wat bleek nu, dat het systeem het niet veranderd had waardoor de afhandeling niet akkoord gegeven werd betreft overstappen, de collega gaf aan van ziggo dat dit probleem lag bij hun en het systeem en dat het allemaal goed komt. Er was een extra case aangemaakt 70884586. Nu zijn we al weer in de 3de week en de case staat nog steeds open. Het wordt maar niet opgepakt. Dit is toch niet te geloven, er wordt maar gezegd, wij zijn er mee bezig.

Gewenste Oplossing:

Dat mijn klacht nu eens afgehandeld wordt en ik dit op papier krijg dat als akkoord is. Ook de kosten die nog afgeschreven worden terug gestort worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marco Alberts