Mijn Klacht:
Deurverkoper bij een (91!) jarige man aan de deur een pakket proberen te verkopen.
Duidelijk nee opgezegd omdat er geen internet gebruikt word, alleen TV en bellen.
Vervolgens valt de telefoon weg en TV.
Vervolgens gebeld met de klantenservice en te woord gestaan door een meneer. Deze meneer heeft het abonnement ‘aangepast’ en na een uur zou alles het weer doen!
Helaas 1 uur verder… 2 uren verder…. Niets werkt. Uiteindelijk via de chat-functie een live-chat geopend en de casus voorgelegd. Mevrouw was erg begripvol, maar zou mij een dag later bellen. Dit heeft mevrouw ook gedaan en in de tussentijd deed de TV en telefoon het weer. Maar omdat er teveel betaald was en aanpassingen op het abonnement gedaan was, moest dit nagevraagd worden op een andere afdeling. Daarover zou ze mij in de avond terugbellen. Helaas nog steeds GEEN belletje gehad op mijn mobiel.
Maar nu is weer de TV uitgezet en het hele nummer niet meer beschikbaar? Hoe kan dit?
Gezien de gezondheid van meneer is het cruciaal dat hij ook bereikbaar is aangezien hij medische achtergrond heeft ( Hartpatient) alleen hier geeft Ziggo helaas niks om.
Hoe kan ik dit het best oplossen? Ik zit eraan te denken om een advocaat in dienst te nemen en deze hele casus voor te leggen, dit is namelijk te bizar voor woorden..
( Ik ben de kleinzoon van meneer aangezien hij al aardig op leeftijd is.)
Gewenste Oplossing:
Contract GOED op papier zetten, en ZO SNEL MOGELIJK zijn telefoon weer activeren.. Er is NOOIT toestemming gegeven om alles af te laten sluiten!
Meneer wilt alleen bellen en TV kijken. Verder heeft hij niets aan de duurste pakket van internet...