Klacht: abbonement

noessie op 03 januari 2012 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

vraag regelmatig om acceptgiro kaarten ,wat voor mij makkelijker is ,maar dat kan ineens niet meer belachelijk!
wordt afgesloten nadat ik alles betaaldheb ben ik ineens geen klant meer bij ziggo???of ik mij opnieuw klant wil maken,oke dat doe ik ondanks mijn twijfels,had ene thijs van hill aan de telefoon die zei dat ik GEEN nieuw kastje nodig had,sturen ze me toch een nieuwe toe,met het verzoek de oude in te leveren ??? bel ik weer naar ziggo (betaal nummer want gratis nr is de hele ochtend in gesprek ,betaalnr gaat wel gelijk over ??,)krijg ik eeen kreng aan de telefoon die mij niet uit laat praten,en blijft volhouden dat ik een nieuw kastje MOET ,ik probeer het nog 1x met ziggo,en daarna stap ik over naar een ander,er zijn er genoeg heb ziggo NIET nodig.

Gewenste Oplossing:

beetje normaal gesprek en meer service!!!!!!!!en een acceptgirokaart!!!

Alle klachten die gemeld zijn door