Ik heb meerdere keren contact opgenomen met de klantenservice van Ziggo vanwege aanhoudende problemen met mijn internetverbinding. Helaas zijn deze gesprekken verre van professioneel verlopen. De klantenservice weigert mijn klacht in behandeling te nemen en zelfs de naam van de... Lees meer
Ik heb meer dan 3 uur aan de telefoon doorgebracht met Ziggo om problemen met mijn TV en internet op te lossen. Ondanks deze inspanningen zijn de problemen nog steeds niet verholpen. Dit is bijzonder frustrerend, aangezien ik verwachtte dat... Lees meer
Ik heb een contract met Ziggo voor een pakket dat ik heb afgesloten en waarvoor ik betaal. Onlangs merk ik dat ik kosten moet maken voor de ESPN-zender, die ik helemaal niet wil. Het voelt als onrechtmatig om ongewenste zenders... Lees meer
Ik heb betalingen gedaan voor een abonnement bij Ziggo, waar ik echter nooit gebruik van heb gemaakt. Ondanks meerdere e-mails en telefoontjes naar de klantenservice heb ik geen enkele reactie ontvangen. Dit gebrek aan communicatie en hulp is zeer frustrerend.... Lees meer
Onlangs kwam er een verkoper van Ziggo aan de deur met de mededeling dat ik 12 maanden gratis Film1 zou ontvangen. Op basis van deze informatie heb ik een handtekening gezet. Achteraf bleek echter dat dit resulteerde in een contractverlenging... Lees meer
In juni 2024 heb ik een tweejarig contract afgesloten bij Ziggo met een ingangsdatum van 23 juli 2024. In november 2025 heb ik samen met mijn vrouw de Ziggo winkel in Heerlen bezocht om mijn contract vroegtijdig op te zeggen... Lees meer
Ik heb op 10 maart mijn abonnement bij Ziggo opgezegd, maar ontvang nog steeds facturen. Ondanks dat Ziggo mijn opzegging heeft bevestigd, moet ik nog tot 12 juni betalen. Dit vind ik onterecht, aangezien ik al voor april heb betaald... Lees meer
Ik heb onlangs mijn abonnement bij Ziggo opgezegd, maar de opzegging is pas verwerkt na een telefoontje. Dit is tegen de algemene voorwaarden. Na het contact met de klantenservice kreeg ik te horen dat administratief gezien de opzegdatum niet kon... Lees meer
Ik heb bij Ziggo een abonnement en betaal hier meer dan 100 euro per maand voor. Helaas heb ik de afgelopen drie wedstrijden van de NBA-finals niet kunnen afkijken omdat het einde niet is opgenomen. Dit is zeer teleurstellend en... Lees meer
Ik heb een abonnement afgesloten bij Ziggo voor mijn moeder die naar een verpleegtehuis gaat. De keuze voor Ziggo was bewust gemaakt vanwege het aanbod in sportzenders en de afgesproken prijs. Voor de ingangsdatum en vóór de ontvangst van de... Lees meer