Klacht: ziggo: sicko!

op 25 maart 2013 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Klacht 1:Ik wordt telefonisch lastiggevallen door een buitenlandsbedrijf die vraagt om mijn internetgegevens. Ziggo wil hier niets aan doen.
Klacht 2: Ik heb al 25 jaar hetzelfde GEHEIME telefoonnummer maar vanaf de overname van casema naar ziggo vermelden jullie mij zonder mijn goedkeuring in de papierengids en de internet-telefoongids. Ik probeer al jaren dit ongedaan te krijgen. Het wil maar niet lukken. Ik heb vandaag weer gebeld. Het duurt 4 tot 6 weken zeggen jullie voor dit opgelost kan worden op de internet-gids. Ondertussen sta ik weer voor 2 jaar ONGEWENST vermeld in de papierengids. Dit kan toch allemaal niet waar zijn????

Klacht 1: als dit buitenlandse nummer geblokkeerd wordt zodat ze mij niet meer kunnen bellen.En dat ziggo uitzoekt wie dit is. Er schijnen heel veel mensen last hiervan te hebben. Ziggo heeft wel het lef om extra internetbeveiliging aan te bieden. Jullie moeten gewoon zorgen dat dit soort problemen opgelost worden en niet dan ook nog eens extra geld over de rug van toch al gedupeerden willen verdienen.
Klacht 2: mijn telefoonnummer dient met spoed van internet afgehaald te worden en ik wil hier een schriftelijke bevestiging van. Ik wil ook dat uitgezocht wordt hoe dit kan gebeuren zonder mijn toestemming, en zelfs zonder dat ik het weet. Hoe halen jullie het in je hoofd om een GEHEIM nummer te vermelden in de gidsen!!!! Ziggo faalt hier aan alle kanten.
Daarnaast wil ik een zeer spoedige oplossing voor de vermelding in de papierengids.En hier wil ik ook een schriftelijke bevestiging van!
------------------------------------------------------
Per ongeluk had ik sterretjes hieronder aangevinkt die ik niet meer weg krijg. Jullie verdienen 1 sterretje voor vriendelijkeheid aan de telefoon. U gelieve de andere 2 weg te halen en voor andre mensen de mogelijkheid te bieden dit te kunnen veranderen. Of mensen gewoon cijfers kunnen laten invullen. Dan zitten jullie wat mij betreft ver onder nul.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door XXXXXXXXXXX