Klacht: Ziggo kan mij geen antwoord geven op vraag over hoofdaansluiting

op 07 april 2013 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had ziggo gebeld met een simpele vraag over de hoofdaansluiting en kreeg daar als antwoord op “waar heeft u het over”. Ik zit niet te wachten op een monteur die langs moet komen voor een antwoord van 30 seconden en verwacht dat ziggo dit wel via de telefoon kan doen. Ik werd door verwezen naar een andere helpdesk die wederom met de vraag kwam “waar heeft u het over” en verwees mij terug naar de helpdesk die raar stond te kijken en mij vervolgens naar de site huisaansluiting.nl stuurde, terwijl het gewoon een simpele vraag betreft !!! Van deze site heb ik tot nog toe nog steeds geen reactie ontvangen !!! Over klantvriendelijkheid gesproken !!!

Gewenste Oplossing:

Een simpel duidelijk antwoord binnen 2 minuten !

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JP3333