Klacht: Ziggo en afspraken

[email protected] op 10 september 2021 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ziggo belde mij op voor het afsluiten van een nieuwe abonnement.
Wij kwammen overeen dat ik 5 maanden korting en 3 wifi boosters gratis zou krijgen .
Persoon in kwestie vertelde erbij dat bij mailbevestiging de wifi boosters niet vermeld zou worden maar dat is geen probleem bij levering van de materialen zou de boosters gewoon mee geleverd worden.
Toen na een maand de spullen afgeleverd werden ontbraken de wifi boosters.
Ik nam contact met de ziggo klanten Service op.
Deze Callcenter vertelde mij dat ik geen wifi boosters zou krijgen.
Ik moest maar kiezen tussen korting of wifi boosters.
Alle twee samen kon niet ondanks dat bij contact overeenkomen dat wel was afgesproken.
Heb meerdere malen met Ziggo Callcenter gesproken waarbij enkele medewerkers van Ziggo op minder vriendelijke manier mij te woord stonden
Tevens de persoon die het contract had afgesloten waarvan ik de naam wist kreeg ik niet aan de telefoon ook weigerde hij mijn terug te bellen
Dus bij deze wees gewaarschuwd al je met Ziggo afspraken maakt met afsluiten van een abonnement.

Gewenste Oplossing:

Geen oplossing meer nodig
Neem nu een andere Provider.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ahj.jasper[email protected]