Klacht: ZIGGO digitale tv

op 17 juli 2012 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Het is te gek voor woorden hoe ziggo zijn service geeft.
Ik ben afgesloten NADAT ik betaald heb, op woensdag was de rekening betaald op donderdag werd ik volledig afgesloten van de tv .
Na contact bleek idd dat de dag ERVOOR al de betaling binnen was en werd verteld dat in de loop van vrijdag Mevr weer tv zou hebben.

Mevr had zaterdag nog GEEN tv na een hele middag reset kabels eruit, kabels erin, alles na kijken savonds ziggo gebeld, boos omdat er nog geen tv kanaal te zien was, ik werd door geschakeld van de technische en storings dienst naar een ander.

Die vervolgens mij verteld moet u toch bij de storingsdienst zijn, en ik word doodleuk weer doorverbonden en krijg dezelfde persoon die ik 45 minuten ervoor aan de lijn had, op dat moment ben ik dus al 45 minuten 0900 nummer aan het bellen van ziggo (rekenuit je winst) die mij verteld ja ik heb u net ook al aan de lijn gehad, op mijn moet je nagaan hoe gefrustreerd IK nu ben na bijna een uur niks opschieten, werd mij verzekerd dat ziggo er nog mee bezig was maar uiterlijk Maandag avond heeft u wel tv.
Na (meerdere inmiddels) emails schrijven krijg ik dit , Het heraansluitverzoek is op 13 juli 2012 gedaan met een uitloop naar 16 juli 2012. Wij verwachten dan ook dat u in de loop van vandaag weer signaal zult hebben.

Wij gaan er vanuit u voldoende te hebben geinformeerd.

het is nu dinsdag en ik zit nog tegen een e52 melding aan te kijken , geen signal.

Ziggo kan liegen , je bedonderen en afspraken niet na komen terwijl ik afgesloten ben NADAT ik betaald heb, blijkbaar hebben ze er lak aan want het geld is al binnen .

Ziggo bah .

Een flinke compensatie voor de leugens, meer dan een uur in totaal bellen met 0900 , en de 6 dagen geen tv ,desnoots via een advocaat een financiele vergoeding.

Ziggo kabels uit deze gemeente want als men zo de mensen in de maling kan nemen is gewoon geen service meer .

Reactie van de melder van de klacht Moedersweetbest

5 jaren geleden - Probleem volledig opgelost op een vriendelijke manier. Veel begrip gekregen voor de situatie en tot een oplossing gekomen , 100% tevreden over dit telefoon gesprek met Ziggo .

Reactie van de melder van de klacht Moedersweetbest

5 jaren geleden - Nadat ik gebeld ben , en weer 2 weken verder ishet probleem nog steeds niet opgelost, al 2 keer is mij verteld dat met spoed alles in order gemaakt zou worden en onder tussen wacht ik nog steeds op het geld wat ik tegoed heb van Ziggo en kan nog steeds geen tv zien AL 3 WEKEN !! en ik zit te wachten op mijn geld dat Ziggo terug zou storten zodat ik een andere provider kan nemen . Op de vraag of ik nog bij Ziggo wil terug komen kan ik nu een rond uit NEE en NEVER zeggen wat een rot organisatie is Ziggo met zijn leugens en loze beloftes nadat Ziggo zelf contract break heeft gepleegt . Ziggo bah .

Alle klachten die gemeld zijn door Moedersweetbest