Klacht: zie antwoord van Ziggo en wacht nog steeds op mijn geld !!!!!

op 28 maart 2013 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Referentie: Klacht
Product: Telefonie
Onderwerp: Factuur

Naam: MEVR M.M. van der Stegen

Adres:
STORMVOGELSTRAAT 7
5912 tc VENLO

ContactGegevens:
Email: [email protected]
Telefoonnummer: 0631780055
Klantnummer: 14798579

Commentaar:
ik wil graag door de afdeling klachten worden terug gebeld aangezien ik op 21-02-2013 met een medewerker van u heb gesproken ” Wendy Helstoner” welke met interne zaken heft gecommuniceerd over onderstaande en aan haar hebben aangegeven niet mee te willen werken mbt tot een vergoeding van de Mobiele kosten welke wij hebben moeten maken tussen 9 jan en 9 feb waar wij geen gebruik hebben kunnen maken van de diensten en dat er zou zijn voorsgesteld om een monteur de problemen te laten oplossen en ik zou hebben geweigerd echter is dit absoluut niet correct en heb ik niets geweigerd on geacht wat er in de voicelog van u staat dit is door een medewerker van Ziggo voorgesteld daar wij namelijk toch geen klant meer zouden zijn tegen de tijd dat de monteur beschikbaar zou zijn en dat het contract derhlave dan ook per direct zou worden gestopt en dat ik de eventueel kosten die ik zou maken met telefonie dan ook mocht declaren echter nu krijg ik helemaal niet van u terug en heb ik buitensporige kosten gehad op de mobiele telefoon omdat ik verkeerd ben voorgelicht door de klantenservice en de schuld nu bij mij wordt neer gelegd?

Graag zou ik willen dat een medewerker welke beslissings bevoegd is met mij contact opneemt en toch echt met een coulance voorstel komt ik ben ook bereid om de facturen van de gemaakte kosten aan u toe testuren en ook de facturen er aan voorafgaande zodat men kan zien dat dit ook daadwerkelijk een afwijking is van normal verbruik.

Hopende op een positieve en coulante regeling zie ik graaguw reactive tegemoet

voor alle complete heid heb ik de eerder verstuurde mail toegevoegd hieronder:

Klacht mbt eind afrekening en verkeerde beindiging u kunt dit lezen in uw belverslagen !!

tevens kan ik zien dat wij voor factuur: 372261510 35,22 te veel hebben betaald en dat wij de factuur: 1906931 46,24 ook nog van u moeten ontvangen dus dat u nog een openstaande post naar ons heeft van 70,44 ook heb ik op 9 januari een melding gemaakt over het niet werken van de diensten tel/tv en internet en hebben we hiervan ook geen gebruik kunne maken en dus ook alles met onze mobiel moeten bellen en hebben wij hierdoor op bijde abbonementen een kosten verhoging van meer dan 150,- dit omdat uw diensten het niet deden en wij ook nog eens met u via de mobiel contact moetsen op nemen u heeft inmiddels wel via 1906931 een verrekening gemaakt tbv abbonemnet om dat we hiervan geen gebruik konden maken echter moeten wij deze nog ontvangen maar ik wil ook een compensatie zien voor de mobiele telefoon kosten welke we hebben moeten maken omdat wij geen gebruik konden maken van bellen via ziggo van 9 januari tot en met 9 februari 2013 graag zou ik dan ook de kosten van 150,- euro die wij hebben moeten maken om zowel met u in contact te komen om het probleem optelossen en om telefonisch bereikbaar te zijn tenminste voor een bedrag van 150,- gecompenseerd zien daar wij nog 70,44 van u moeten ontvangen zouden wij het op prijs stellen dat u ook aan uw verplichting tot betaling voldoet en dat wij het totaal bedrag van 220,44 dan ook binnen 3 dagen op onze rekening gestort zullen zien dit is ook de termijn welke u hanteerd als men bij u een bedrag heeft open staan

Hopende op een spoedige afwikkeling zie ik uw betaling graag tegemoet en zal het bedrag van 220,44 dan ook uiterlijk in maart op rekeningnummer 615253954 zijn bijgeschreven.

Antwoord:
Geachte mevrouw Van der Stegen,

Bedankt voor uw e-mail van 22 februari 2013. Hierin geeft u aan dat u een klacht heeft over de afhandeling van uw verzoek tot vergoeding van de belkosten.

U kunt de facturen altijd verzenden naar:

Ziggo B.V.
Postbus 43048
3540 AA UTRECHT

Ik kan u niet garanderen dat u kosten vergoed krijgt. Wij gaan af op de feiten die in de notities staan. U heeft opgezegd per 6 februari, U ervaart storing op 8 januari en u wilde geen monteur maar wel opzeggen. De opzegafdeling heeft uw opzegging zelfs vervroegd voor u. Van een vergoeding van de belkosten is ons inziens geen sprake.

Ik begrijp dat u hierover een klacht wilt indienen. Ik heb hiervoor wel bewijzen nodig voordat onze afdeling klachten uw klacht in behandeling gaat nemen.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Heeft u nog vragen of opmerkingen? Dan beantwoorden wij deze graag via ziggo.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,
Lia van der Fluit
Medewerker Klantenservice

Ziggo

Dit is een automatische e-mail. Wij kunnen een antwoord op deze e-mail niet beantwoorden. Wilt u reageren,
stel uw vraag dan aan onze virtuele medewerker Tess of gebruik het contactformulier op ziggo.nl/klantenservice.

Disclaimer
Algemene voorwaarden
Ziggo B.V. 2013

Ook krijg ik van Ziggo al geruime tijd een bedrag van Euro 27,74 terug echter heb ik deze ook nog niet ontvangen als ik moet betalen dan gaat het dus met incasso als ik iets moet krijgen dan krijg je het niet!!!

Gewenste Oplossing:

ik wil mijn telefoon kosten verged krijgen en ik wil mijn teveel betaalde 27,74 ook terug dus graag binnen 5 werkdagen Euro 248,14 terug ontvangen ik kan hier maar een document toevoegen en dat heb ik dan ook al gedaan echter verwacht ik dat dit reeds voldoende moet zijn om nu tot betaling over te gaan

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Richard31178