Klacht: Zending zoek en geen adequate afhandeling CS

op 07 augustus 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vrijdag boek besteld. Dit zou bij een Kiala punt op te halen te zijn…zaterdags niets, maandags niets…zending is onvindbaar. Oplossing van bol.com: we gaan woensdag kijken naar de foutieve zendingen van de vrijdagleveringen. Ik heb CS 2 opties gegeven : een manager spreken: bol.com: er is geen manager aanweIg die u kan helpen want zo werkt bol.com niet. Mijn 2e optie was geld terug want dan bestel ik hem ergens anders. Bol.com: kan niet want zending moet eerst terecht zijn……tja bedroevend

Gewenste Oplossing:

Adequate en serieuze afhandeling van klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 15 augustus 2017 om 08:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

-- - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - -- -
Beste Roel,
Er is inmiddels contact met je opgenomen en je klacht is afgehandeld.
Met vriendelijke groet,
Jolanda van bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door Roel ceelie