Klacht: Zending vertraagd en nu verjaardagscadeau verpest

op 31 juli 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb vorige week maandag een duur cadeau bij bol.com besteld. Aangegeven dat ik het pakket op zaterdag wil ontvangen want dan was mijn vriend niet thuis. Pakket was vertraagd en zou geleverd worden 2 dagen later. Verdorie, dan was mijn vriend thuis. Dus bol.com gebeld en gevraagd of het huisnummer veranderd kan worden zodat mijn buren het pakket aannemen (zij zaten in het plot). Bol.com zei dat dat geen probleem was en ze hebben gebeld met Post.nl om het huisnummer te wijzigen. Mijn track en trace zou dan ook moeten wijzigen. Weer werd mijn pakket vertraagd en zou nu dinsdag worden geleverd. Wederom was dan mijn vriend thuis. Ik heb 3 keer gebeld naar Bol.com om er zeker van te zijn dat het pakket werd geleverd bij de buren. Dat kwam goed zeiden ze maar Post.nl heeft dat bericht kennelijk niet goed doorgekregen want zonet is het pakket afgeleverd bij ons en mijn vriend heeft zijn verjaardagscadeau dus nu geopent terwijl ik er niet ben! Schande!!! Zovaak besteld bij Bol.com en nu dit. Jullie denken niet goed mee met de klant. Hele verassing is nu verpest.

Als mijn pakket niet was vertraagd, als mijn pakket was bezorgd bij de buren zoals afgesproken en dat jullie meedenken met de klant want nu is de verassing verpest!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 14 augustus 2017 om 17:05 geantwoord

Beste klant,

Bedankt voor uw bericht. Wat jammer dat het zo gelopen is en dat de verrassing voor je vriend hierdoor in het water gevallen is.

Ik zie dat u hierover al contact heeft gehad met mijn collega Michelle en dat zij dit heeft opgepakt. Mocht u toch nog een vraag hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Vriendelijke groet,

Charlotte van bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door indienenklacht indienenklacht