Klacht: zending niet goed

op 13 mei 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een fout tussen DPD en de site waar ik mijn spullen heb bested. Adres klopte niet. Email gekregen, voor 8:20 contact opnemen met DPD om adres aan te passen, vandaag nog in huis. 4 x Gebeld met DPD, 1ste x om 8:00. Adres laten aanpassen zodat hij alsnog vandaag zou binnen komen. Adres is niet aangepast, ben dus wel te woord gestaan maar niet geholpen of acties ondernomen. Nu pakket niet op tijd binnen. En moet zelf rijden naar Berkel om pakket op te halen. Vind dit geen gang van zaken, zo ga je niet met klanten om. 4x moeten bellen en nu is er pas eindelijk wat ondernomen.

Gewenste Oplossing:

Verzendkosten terug krijgen, moet het nu zelf gaan ophalen. Heb me aan alle afspraken gehouden en alles netjes gedaan zoals gevraagt. Voor 8:20 gebeld om hem vandaag nog binnen te krijgen. ontvang adres laten aanpassen maar is niet gebeurt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van DPD

1 jaar geleden - Beste Dimitri, Bedankt voor je bericht en excuses voor de onduidelijkheid. Mijn collega van de klantenservice neemt nog even contact met je op. Groeten Hanneke

Alle klachten die gemeld zijn door DimitriZachilas