Klacht: Ze zijn ontzettend onbeleefd en onprofessioneel aan de telefoon.

op 26 oktober 2013 over Weena Wonen in de categorie Woningcorporaties

Na meerdere malen gebeld, gemaild en gereageerd te hebben op woningen kreeg ik steeds weer een slap, ongeïnteresseerde reactie terug van de makelaar. Samen met een vriendin had ik interesse in een woning die we zouden delen, het liefst 2 slaapkamers of meer en dicht bij het centrum. Echter kregen we telkens als we belden over een appartement gelijk de opmerking of vraag; “De huur is hoog, dat kunnen jullie zeker niet betalen.” of “Hebben jullie geld om elke maand de huur te betalen? Die is niet laag.” Terwijl dit over ongeveer 500 / 700 per maand ging. Ook wisten ze verder niet eens onze leeftijd, occupatie, inkomen of wat dan ook, dit werd telkens na minder dan 1 minuut aan de telefoon al gevraagd.
Dit was ontzettend onbeleefd, onprofessioneel en onprettig, uiteindelijk hebben ze ons ook nooit laten bezichtigen.

Waardeloos bedrijf naar onze mening.

Een tegemoetkoming, een excuus en normale afhandeling als we een appartement willen bezichtigen.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Weena Wonen over deze klacht.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Weena Wonen

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Weena Wonen nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Weena Wonen in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Weena Wonen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Weena Wonen

Heeft op 05 juli 2016 om 10:33 geantwoord

Geachte heer,

Wij hebben aan u meerdere malen aangegeven dat er niet makkelijk is Rotterdam om een woning te vinden u een uitkering krijgt.

Nr 1- De reden daarvoor is dat de gemeente Rotterdam vraagt een huisvestigvergunning voor sommige straten van de stad.

Met andere worden als uw vriend geen werk heeft dan komt hij helaas niet in aanmerking voor een huurwoning.

Toen hadden wij ook aan u verteld over de beleid van de gemeente Rotterdam.

Kijk zelf ook voor meer info naar de website van de gemeente Rotterdam:

Helaas maar wij kunnen ook niets aan doen tegen de regels van de Gemeente Rotterdam.

Wij moesten toen u en uw vriend helaas teleurstellen om door te geven dat wij hem niet verder konden helpen.

Helaas hadden wij geen andere keuze maar dit is helaas de beleid van gemeente Rotterdam en wij zijn ook afhankelijk van.

Door deze regels verliezen wij ook veel klanten hoor dat moet u gerust ook weten.

Maar wij zijn overtuigt dat wij u binnen de wettelijke regels hebben behandeld.

Jammer dat u zo gereageerd heeft tegen ons aan de laatste telefoon gesprek.

Hopelijk heb ik u en uw vriend voldoende geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten Nico

Heeft op 05 juli 2016 om 11:34 geantwoord

Welke uitkering? Het gaat hier niet om een heer, ze hebben een eerder bericht gekopieerd en geplakt zonder de klacht te lezen. Alom, WAARDELOOS flutbedrijf! Zal hier nog contact over opnemen met de Juridische telefoon, een dergelijk bedrijf gerund door oplichters hoort niet te bestaan.

Bericht van Weena Wonen

9 maanden geleden - Beste u heeft dit bericht gestuurd op 26-10-2013. Klacht gemeld door : Ahmadi nilab. Contact via backtobasics__@hotmail.com 0681135116 Adres Mauritsstraat 143 3012CH Rotterdam 1-Deze website is bedoeld om beide partijen die een conflict hebben bij elkaar te brengen en in overleg met elkaar een oplossing te kunnen vinden. (als een conflict of schaadde is ontstaan) 2-U heeft zeker een verkeerde beeld over onze team. Zie ook op onze facebook pagina’s hoe veel tevreden klanten hebben wij in onze bestanden rond 3500. Mogen wij u bellen dit misverstand te bespreken? Wij zien graag uw reactie tegemoet. Met vriendelijke groet. Alex

Alle klachten die gemeld zijn door nilab.