Mijn Klacht:
Na meerdere malen gebeld, gemaild en gereageerd te hebben op woningen kreeg ik steeds weer een slap, ongeïnteresseerde reactie terug van de makelaar. Samen met een vriendin had ik interesse in een woning die we zouden delen, het liefst 2 slaapkamers of meer en dicht bij het centrum. Echter kregen we telkens als we belden over een appartement gelijk de opmerking of vraag; “De huur is hoog, dat kunnen jullie zeker niet betalen.” of “Hebben jullie geld om elke maand de huur te betalen? Die is niet laag.” Terwijl dit over ongeveer 500 / 700 per maand ging. Ook wisten ze verder niet eens onze leeftijd, occupatie, inkomen of wat dan ook, dit werd telkens na minder dan 1 minuut aan de telefoon al gevraagd.
Dit was ontzettend onbeleefd, onprofessioneel en onprettig, uiteindelijk hebben ze ons ook nooit laten bezichtigen.
Waardeloos bedrijf naar onze mening.
Gewenste Oplossing:
Een tegemoetkoming, een excuus en normale afhandeling als we een appartement willen bezichtigen.
