Mijn Klacht:
Beste klachtencompas, mijn klacht is gericht tegen een retourverwerking bij zalando. In beginsel zijn er meerdere partijen bij betrokken. Het postagentschap waar ik het pakket heb afgegeven, zij hebben waarschijnlijk een verkeerde code gescand waardoor het pakket weer bij me terug is gekomen, en ik daardoor volgens zalando dus geen geldig verzendbewijs heb. PostNL die met het pakket weer aan de deur komt, en na mijn verhaal het pakket ook weer meeneemt zonder een bewijs voor mij achter te laten.. ik zelf ben daar misschien niet handig in geweest om dit zo te laten gebeurd. Maar ben wel meteen bij zalando aan de bel gaan trekken nadat ik een eerste betalingsherinnering kreeg. Zalando houdt voet bij stuk, en vind dat ik het moet betalen. Omdat ik niet als enige verantwoordelijk ben, vind ik dat er vanuit zalando enige coulance getoond mag worden. Ik ben een goede vaste klant, de klantgerichtheid vanuit zalando vind ik op dit moment ver te zoeken. Ik snap best het probleem. Maar ik ga niet betalen voor iets wat ik niet heb. Hopelijk kan zalando me de service en klantgerichtheid die ik gewend ben laten zien.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden wanneer zalando coulant en klantvriendelijk mijn probleemklacht oplost
