Mijn Klacht:
Er werd een cadeaubon online besteld op 12 mei die verzonden moest worden naar een bepaald mailadres , maar bij het ingeven van het mailadres is er per ongeluk een letter te weinig ingebracht , ik heb ondertussen al meerdere keren telefonisch contact opgenomen met de mensen van Zalando om dit gewoon te laten corrigeren maar ze beloven me steeds om het nodige te doen , we zijn ondertussen al meer dan 2 weken verder en er is nog steeds helemaal niks gebeurt om lauter één letter van het gevraagde mailadres te corrigeren of anderzijds mij gewoon het bedrag terug te vorderen gezien het blijkbaar een onmogelijke taak blijkt te zijn , ik heb ondertussen ook al een mail gestuurd met mijn klacht , maar ik krijg er gewoon geen antwoord op . Bij deze zou ik graag zo snel mogelijk tot een oplossing willen komen
Alvast bedankt
Mvg Dirk.
Gewenste Oplossing:
Ik zal pas tevreden zijn als die cadeaubon eindelijk naar het gecorrigeerd mailadres verstuurd zal worden of als ze me anderzijds het bedrag gewoon terugstorten .
Mvg
