Klacht: Pakket ontvangen niet besteld

Barbie1968 op 12 juni 2021 over Yunexpress in de categorie Koeriersbedrijven en post

Yunexpress klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
⏳ Wacht op reactie
Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf Yunexpress
Status Open
Datum 12 juni 2021

Op 12 juni ontving de klager een pakket dat niet besteld was en waarvan de herkomst niet te traceren is. De klager verzoekt om dit soort ongewenste zendingen in de toekomst te voorkomen.

Mijn Klacht:

Vandaag op 12 juni heb ik ook een pakket ontvangen.

Niet besteld. Geen idee waar het vandaan komt, want dat valt niet te traceren.

Ik wil dit ook nooit meer ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben helemaal niet tevreden.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Reactie van de melder van de klacht Barbie1968

5 jaren geleden - Dank je Robin. Wat kan ik het beste doen?

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM