Mijn Klacht:
Ik heb een bestelling gehad vanaf 23 september en tot nu krijgt ik geen antwoord van mijn pakketje
Gewenste Oplossing:
Ik wil mijn krijgen voor woensdag want ik moet naar vakantie gaan
Dainyyyy op 08 oktober 2021 over Yunexpress in de categorie Koeriersbedrijven en post
Een klant van Yunexpress heeft op 23 september een bestelling geplaatst, maar ontvangt sindsdien geen informatie over de status van het pakket. Ondanks herhaalde pogingen om contact op te nemen, blijft een reactie van het bedrijf uit.
Ik heb een bestelling gehad vanaf 23 september en tot nu krijgt ik geen antwoord van mijn pakketje
Ik wil mijn krijgen voor woensdag want ik moet naar vakantie gaan
Tip van onze consumentenexpert
Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.
Bron: ConsuWijzer / ACM